loading...
کسب درآمد از اینترنت انجمن کسب درامد اینترنتی تجارت الکترونیک افزایش درامد
آخرین ارسال های انجمن
محمدجوادآزاد بازدید : 18507 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (17)

 

 با سلام خدمت بازدید کنندگان گرامی

در این قسمت سایتهایی که خودم در اونها فعال باشم رو میذارم.تا پاسخگوی دوستان باشم...برای گذاشتن سایتها در این قسمت نه پولی گرفته میشه و نه سفارشی

اگر دوستان میخوان دلیل معرفی نشدن یا برداشتن سایت رو بدونن داخل انجمن تاپیک بزنن تا دلیل رو بگم..

سایتهایی که اینجا معرفی نشدند رو در  این قسمت(کلیک کنید) معرفی کنید

برای دیدن و یا گذاشتن اثبات پرداختی ها اینجا کلیک  کنید..

خودم حتما در انجمن برداشتهامو اطلاع میدم تا از پرداخت مطلع شید اگر برای شما پرداخت نکردند عنوان کنید تا پیگیری کنم در ضمن شما هم میتونید برداشتاتون  رو اعلام کنید....

هشدار مهم:

سرمایه ها سرمایه گذاری در داخل هیچ سایتی را پیشنهاد نمیدهد....تنها سایتها را برای کلیک معرفی میکند....


و هیچ گونه مسولیتی در قبال سرمایه گذاری در  سایتها ندارد...

 

 

 

            سایت پارت کلیک با 40 اگهی 4 تومانی که در عرض 5 دقیقه دیده میشه!!

                            بدون قوانین خاص برای برداشت

اصلا  نیاز به سرمایه گذاری ندارد

 

 برای دیدن بقیه سایتها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

لطفا در سایت عضو شوید تا ادامه مطلب برای شما نمایش داده شود
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1399/07/25 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

سایت پارت کلیک از قدیمی ترین و معتبر ترین سایت ها هست که هنوز پرداخت داره

این نظر توسط مهیار در تاریخ 1398/09/20 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

معرفی کوتاه کننده لينک وان دا
https://1da.ir
مزایا :
کسب درآمد از لينکها بصورت اختياري (با عضویت)
کوتاه کردن شدن لینک بصورت مستقیم (بدون عضویت)
بالاترين نرخ کسب درآمد در بين سايتهاي مشابه 10 تومان بابت هر نمایش
(هر هزار نمایش 10.000 تومان وجه نقد)
حدنصاب واریزی 10.000 تومان + 1000 تومان پاداش عضویت (محدود)
10 درصد پاداش زيرمجموعه گيري
قابل استفاده در سایت ، تلگرام ، اینستاگرام و ساير شبکه هاي اجتماعي
ماندگاري دائم لينکها
و …
همین حالا به وان دا برید و کسب درآمد حلال و قانونی تون رو شروع کنید
طرح ویژه برای مدیران سایتهای دانلود با رنک زیر 3000 ایران (پشتیبانی آنلاین پیام بدید)
و ....
https://1da.ir

این نظر توسط matin در تاریخ 1395/06/04 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض خسته نباشد خدمت شما دوست عزیز
یک سایت هایپ به اسم wavebtc بالا اومده.من از 4 ماه پیش منتظر بالا اومدن این سایت بودم .
من 4 ماه پیش در سفری که به المان داشتم با این کمپانی اشنا شدم.این کمپانی از سال 2014 شروع به فعالیت در بازاره بورس کرده اما سایت نداشته و حضوری کار میکرده.با چیزی که من دیدم و پرسنل بسیار خوش اخلاق و با تجربه و باهوشی که داشتن میتونن از شرکت های بزرگ بشن واقعا.با چیزی که من دیدم واقعا پتانسیلشو دارن.
خودم داخل سایت 5 میلیون گذاشتم
لطفا این سایت رو به هم وطنای عزیز معرفی کنید.
خیلی ممنون از شما و سایت خوبتون
پاسخ : سلام ازانجمن استفاده کنید لطفا

این نظر توسط قدر در تاریخ 1394/08/23 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

به تازگی یه وبلاگ درست کردم خوش حال میشم سر بزنید
و نظر بدید سعی میکنم هر روز بروزش کنم اینم لینکش
http://ptclock.rozblog.com

این نظر توسط صدرا سیدی نیک در تاریخ 1394/06/21 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت پارسی رنک هم خوبه ها
لینک معرفی : ttopptc.blogfa.com/post/2

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/02/30 و 14:13 دقیقه ارسال شده است


سایت جدید ایرانی با درامد بالا در روز و اگهی 21 تومانی





پاسخ : برای معرفی سایت از انجمن سایت اقدام کنید..

این نظر توسط دامون در تاریخ 1394/02/24 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان
واقعا حیف نیست وقت با ارزشتون رو در این سایت های کلیکی و غیره هدر می دید؟ اگه دنبال پول درآوردن عالی هستید بهم ایمیل بدیدو این هم بگم پول مفت و مجانی گیرتون نمیاد باید زحمت بکشید و هزینه کنید. این هم ایمیلم damoon.darvishi@yahoo.com
خوشحال میشم کمکتون کنم
پاسخ : سلام ...خب چه راهی هست داخل انجمن معرفی کنید همگی استفاده کنیم!

این نظر توسط آرمیتا در تاریخ 1394/02/01 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

http://images.neobux.com/imagens/banner5.gif
پاسخ : برای معرفی سایت از انجمن اقدام کنید

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1393/10/04 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

سلام... داخل این سایتها سرمایه گذاری بدون ضرر هستش؟؟؟ تضمین چیه که اینا پول مارو نخورن؟؟؟؟
پاسخ : سلام ... من هیچ موقع شخصیو تشویق به سرمایه گذاری نمیکنم پای خودشه همه چی .... ولی در حال حاضر اینها جز بهتریت ها هستن تو ایران و کاربرای نسبتا راضی دارن..... و اصلا به این معنی نیست که تضمین شده ان ....بهتره خودتون کار کنید ی مدتی اگه خواستید با میل خودتون پول بذارید....

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/09/30 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

جالبه که سایت پیکو نیست من ازش برداشتی داشتم.....سایت به اون خوبی ایرادش چیه فقط صبر میخواد...
پاسخ : برداشتی که منمداشتم اون هم 4 تا..... اما ایا کاربری که جدید میخواد بیاد راضیه این بلا سرش بیاد پولش داده نشه؟؟؟
البته مدیر پیکو گفته که بیمار بوده.... حالا که اومده منتظرم واریز کنه خدمت شما عرض کنم که بنده از تاریخ 93.5.30 منتظرم که الان شده 9.30:|
اگه واریز شد که حتما اعلام میکنم اما وقتی واریز نکرده و فقط وععده داده میشه این سایت فایدش چیه جز واریز رندوم!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
حمایت از سایت

 

درباره ما
سرمایه ها یک مرجع اموزشی کسب درآمد از اینترنت است که شامل کلیه اموزشها و معرفی راههای مختلف کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان و به همراه انجمن با افراد با تجربه میباشد که از سال 91 تا کنون فعالیت داشته ...همچنین دارای مقاله های اموزشی ارایه امار ptc برای اولین بار به صورت اختصاصی میباشد ... کپی با ذکر منبع مجاز است. ایمیل : pouryaomran@gmail.com آی دی یاهو : sarmayehaair لطفا با ایمیل در ارتباط باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 197
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2347
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 875
  • بازدید سال : 6,457
  • بازدید کلی : 3,874,499