loading...
کسب درآمد از اینترنت انجمن کسب درامد اینترنتی تجارت الکترونیک افزایش درامد
آخرین ارسال های انجمن
محمدجوادآزاد بازدید : 5346 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (4)

عرض سلام خدمت بازدید کننده های گرامی

 

باز هم یک اموزش کسب درآمد دیگر  ... این بار از کوتاه کردن لینک... بسیار راحت و اسان

توضیح مختصر از نحوه کار:

شما کافیه  عضو سایت زیر بشید... بعد از اون شما از قسمت کوتاه کردن لینک لینکتون رو کوتاه میکنید ....لینک اصلی رو میدید و کوتاه تحویل میگیرید همون لحظه ...و با دادن لینک کوتاه شده به دیگران و با کلیک افراد مختلف کسب درآمد میکنید.. هر نفر و ایپی در روز از کلیکهاش 15 تومان به دست میارید ....((هر کلیک در روز 3 تومان هست و در روز تا 5 مرتبه یکی کلیک کنه سقفش میشه روزی 15 تومان)

 

حتما میگید لینک رو چطور ما به بقیه بدیم!! شما از لینکهای کوتاه شدتون میتونید در شبکه های اجتماعی- انجمن سایت های مختلف-یا در ایمیل ها و لینک دانلود و ... اسفاده کنید.... به همین راحتی ...

مثال : فکر کنید روزی 1000 نفر هر کدام فقط 1 مرتبه رو لینک کوتاه شدتون کلیک کنند  میشه 3000 تومان!! به همین راحتی

 

 

 

باپرداخت هفتگی منظم با حداقل برداشت 10.000 تومان

 

لطفا در سایت عضو شوید تا ادامه مطلب برای شما نمایش داده شود
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1394/12/24 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

دوست من سلام
با توجه به اینکه آمار سایت شما با آمار سایت ما در یک اندازه است
و ما در سایت هایی مثل قالب گراف و ... تبلیغ داریم
به شما پیشنهاد تبادل بنر را می دهیم
خوشحال می شویم نظر خود رو درباره تبادل بنر با ما بگید
موفق باشید
پاسخ : سلام.خیر... هم جای تبادل بنر نداریم فعلا ...
و هم رتبه ایران سایت 3000 هست!

این نظر توسط hamid در تاریخ 1393/12/15 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

سلام

من حمید هستم طرحتون از کوتاه کردن لینک جالبه من با شما هستم و موافقم


ایمیل من hamkarforush@yahoo.com



با تشکر

این نظر توسط سجاد عسکری در تاریخ 1393/11/19 و 7:04 دقیقه ارسال شده است

دوستان هر کسی که با روش من موافقه بهم پ خ کنه تا با هم همکاری کنیم و از قبل هم کسب درامد کنیم.
روش به این صورته که
من و شما مثلا 10 لینک رو کوتاه میکنیم
بعد لینک ها رو به هم میدیم
من لینک های شما رو و شما هم لینک های من رو کلیک میکنید.
هر چی تعدادمونم بیشتر باشه بهتره.
اینطوری همه با هم کسب درامد می کنیم و کسی هم ضرر نمیکنه.
اصلا لینک ها رو می تونیم برای هم پ خ کنیم یا در وبلاگم بزارم تا همه استفاده کنند.
با تشکر

این نظر توسط محمدجوادآزاد در تاریخ 1393/11/18 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

سجاد عزیز .... اینجوری که گفتی نمیشه... ولی فکر خوبی بود... اما راهکار رو فرستادم به پیام

این نظر توسط سجاد عسکری در تاریخ 1393/11/18 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

پوریا جان این الان هم پرداختی میده یا اسکم شده.در ضمن برای اینکه کسب درامد داشته باشیم اینطوری که میگی توی سایت یه بخش بزارید برای تمامی افراد.لینکها رو کوتاه کنند و در همین سایت بزارید تا همه کلیک کنند.مثلا من 3 لینک کوتاه میکنم و 10 نفر دیگه هم همینطور.شما لینکها رو در سایت بزار.بعد مثلا من میام روی لینک های شما کلیک میکنم و شما هم روی لینکهای من و همینطور بقیه افراد برای هم کسب درامد میکنیم.اینطوری دیگه نیازی نیست که بریم لینکهامون رو در جای دیگه بزاریم.لطفا برام پ خ کن.با تشکر


کد امنیتی رفرش
حمایت از سایت

 

درباره ما
سرمایه ها یک مرجع اموزشی کسب درآمد از اینترنت است که شامل کلیه اموزشها و معرفی راههای مختلف کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان و به همراه انجمن با افراد با تجربه میباشد که از سال 91 تا کنون فعالیت داشته ...همچنین دارای مقاله های اموزشی ارایه امار ptc برای اولین بار به صورت اختصاصی میباشد ... کپی با ذکر منبع مجاز است. ایمیل : pouryaomran@gmail.com آی دی یاهو : sarmayehaair لطفا با ایمیل در ارتباط باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 197
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2347
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 878
  • بازدید سال : 6,460
  • بازدید کلی : 3,874,502